Slapparhelg!

Publicerat: 2009-11-14 Kl: 18:40:43 | I kategori: Allmänt
Vaccinationer sker på löpande band nu och P har precis injicerat en spruta Twinrix i mig. Inga konstigheter, de gick på löpande band! :P Skönt att första twinrixsprutan är fixad för min del nu! :) Om två veckor ska jag injicera P eftersom han tog svininfluensa vaccinet i veckan på jobbet så ska det gå två veckor mellan vaccinationerna!.. :)



Idag har jag varit på Timrå gårdsbutik (som jag besökt nästan varje vecka de senaste 2 månaderna). Hittade mycket smått och gott och kom hem med en påse som innehöll 2st kuddfodral, stort+litet hjärta jag tänkte ha hängande i ett av fönstren i vardagsrummet, ljusdekoration, julklappsetiketter och sist en ängel som också ska hängas upp! :) Efter jag varit där åkte jag och P till Birsta. Vart Boom och sedan blev det IKEA. Finns så mycket fina saker jag vill ha! Jag (eller vi båda) har handlat väldigt mycket på slutet, jag ljuger inte om jag säger att jag har 40 påsar på övervåningen hos mormor och morfar. Påsarna innehåller mycket smått och gott, både inredning och julklappar! :) Julklapparna är strax klar också, jag har bara någon enstaka julklapp kvar! Känns kanon att ha framförhållning och få julshoppandet gjort eftersom det alltid är så mycket folk ute i sista sekund, och då vet jag av erfarenhet att jag inte hittar det jag vill ha. Nu är det bara tio dagar kvar tills vi sätter igång i lgh:en! Lääängtar!

Ihelgen blir det att bara ta det lungt. Det har inte varit en lugn stund sedan vi startade Med. Vet kursen. Man har inte kunnat släppt plugget och böckerna, utan man har varit orolig och stressad över att man behöver plugga hela tiden. Men ihelgen ska vi slappna av och umgås! Jag hade funderingar på att hänga med mormor och morfar till stugan i Åre, men jag kände att jag ville vara på hemmaplan med P eftersom vi inte haft en lugn stund på länge tillsammans, och P kunde inte följa med till Åre eftersom han har träningar här hemma, så vi får helt enkelt åka upp någonting framöver då vi kommer hem från Thai! Igårkväll var vi hos Isabelle och Emil efter Idol i Söråker!:) Som vanligt hade vi mycket att prata om! kul! :) Sen väntade sängen och imorse sov vi ut. Det var verkligen behövligt! :)

Nu blir det hockey.
Hade gott!

Kommentarer
Postat av: josefine

Kan du inte skriva ett inlägg hur du lägger upp pluggandet? inför tenta osv. skulle vara intressant! :)

2009-11-14 @ 19:43:36
Postat av: Issa!

Blir så nyfiken över all inredning, ska bli kul och se resultatet :) kram

2009-11-14 @ 21:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0