Onsdag!

Publicerat: 2009-11-17 Kl: 17:21:01 | I kategori: Allmänt
Vi hade en fantastisk 5-års dag tillsammans! :) Det blev en härlig middag på Stekhuset och sedan Bio, 2012 på kvällskvisten. Jag hade sett fram emot att gå på den filmen, så det passade perfekt att gå på den efter vi ätit mat. Filmen var super bra, men väldigt hemsk. Jag håller tummarna att jorden inte kommer gå under... Jag ryser av bara tanken! En underbar 5-års dag hade vi tillsammans! Vill tacka min älskling igen, tack tack för en underbar och minnesvärd dag! :) 5 år... Tiden går otroligt fort... :)

 

Igår var vi inne i stan hela dagen. Åkte och kollade lite tapeter osv... :) Därefter var vi bjuden på middag hos Magdalena och Petter. Verkligen super gott och trevligt var det! :) På kvällskvisten blev det glögg, peppakakor och mys framför tvn där. En härlig tisdagkväll helt enkelt! :)

   P känner sig hemma!;) 
Har kort på Petter också, men han vill vara Okänd pga jobb..! :)

Idag har jag suttit i skolan hela dagen. Började med den individuella skriftliga rapporten inom vårdpedagogik som nu är halvklar! Skönt att man kommit en bit! P gjorde klar sin helt och hållet. Vi allihopa har legat i som dårar idag!! Jag har lite i Bakgrunden och referenslistan kvar som jag tänkte kämpa på med imorgon! :) Skulle vara skönt att få den klar så fort som möjligt så att man kan kämpa vidare med undervisningen.. (vi ska hålla en undervisa om någonting inför en grupp. Individuellt. Vet inte riktigt vilket ämne jag ska ta än, men det ska ha med hjärtinfarkt eller hörsel att göra!) :)

Hämtade ut tentan idag. Underbart att få den i handen!!! De hade varit lite väl hård i rättningen tycker jag, men jag bryr mig inte speciellt mycket om det, jag ville bara klara den!! :) Jag och Bella pratade om betygen häromdagen. I gymnasiet satsade man stenhårt på att man skulle ha MVG i allt, nu är man glad bara man får ett E. (det är bara ett + om man får högre betyg) ;) Lite så känns det. Jag satsar alltså inte på att få lika bra som gymnasiet. Jag har lagt ner det! 14st A låter helt sinnessjukt. Skulle jag kämpa för att få A på allt skulle jag bli sinnessjuk, även fast att man skulle vilja ha det! ;) Men som sagt... Tentan gick som sagt väldigt bra och det är jag glad för! :)


Jag har fått lite fler kommentarer på bloggen nu den sista tiden. Det gillar jag! :) Jag fick en fråga i bloggen om hur jag lägger upp plugget inför en tenta osv. Självklart ska jag besvara den frågan! :) Tänkte göra det ikväll.. :) Roligt att ni frågar lite.. :)

Nu ska jag ta en blöt promis här ute i söråker. 7 dagar kvar tills vi få nycklarna nuuuu! :) Vad tiden går fort..... :)
Kommentarer
Postat av: Magdalena

Weeii..snart blir vi grannar! :o)

2009-11-17 @ 21:24:00
URL: http://magdalenaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0