Heeeelg!

Publicerat: 2009-11-20 Kl: 12:44:04 | I kategori: Allmänt
Ikväll blir det middalong! Vad bortskämd man är nu förtiden när man tänker efter.. Dukad middag varje dag. 

Förra veckan fick vi inbjudan om middag hos André och Victoria, så ikväll är det dags! Det ska bli trevligt! :)

Bäst att göra ett ryck ut nu. Tänkte ta bilen upp till Härnösand på en shoppingsväng! Härnösand är en liten och mysig stad tycker jag. Var inte allt för länge sedan jag var där sist. Tänkte besöka innerstan, gå på de få affärer som finns kvar. Sist jag var i Härnösand hittade jag en lykta som jag tyckte var så fin, som skulle vara fin på balkongen. Men självklart var jag så otroligt dum att jag inte köpte den. Men.. Jag vet varför, den kostade 650 kr och det tyckte jag var rätt saftigt för en lykta. Hoppas den finns kvar så att jag kan få lyfta och känna lite på den! Sen om jag tiden räcker tar jag ett stopp på dollar store.

Ska in en sväng till Sundsvall sedan också, innan vi ska på middagen. Ska besöka Welcome! :) Ska handla en present som jag sett där! :) Trevlig helg på er!!
Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hoppas du hittade nåt fint på stan :o)

Ska bli kul att se hur fint ni kommer få det hemma sen OCH få hjälpa till att lägga golv så vi oxå lär oss tills det är vår tur =)

Kram!

2009-11-20 @ 23:22:50
URL: http://magdalenaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0