Ser ni mig på en strand i Juli gör ni det bra! ;) Jobbar järnet då!

Publicerat: 2009-05-24 Kl: 23:43:42 | I kategori: Allmänt
Helgen har varit intensiv, men ändå perfekt! :)

I torsdags bestämde jag och pontus oss för att åka till stugan efter att jag hade fixat sommarschemat på fredagen. :) Eftersom både Elin och Maximilian var lediga pga klämdagen så följde dem också med till stugan. Vi hade det jätte mysigt! Grillade, satte jordgubbar, målade, spelade fotboll, osv! :)


Igår jobbade jag dagpass, 8-21, och idag också!
Så nu är jag trött och ska snart krypa ner.
Imorgon ska vi börja tentaplugga ordentligt!

Nu blir det en dusch och sen ska vi krypa ner i vår nybäddade säng!
Underbart!

         
Kommentarer
Postat av: sanna

Nix, skolan är inte slut än, men för mig är den det för jag har hoppat av! :) Kände att det inte riktigt var min grej, så jag får finna mig själv i nått annat istället. :)

2009-05-25 @ 17:59:21
URL: http://sannabacklund.blogg.se/
Postat av: sanna

Precis, men man måste ju prova på för att veta. Och nu vet jag, att lärarutbildningen är ingenting för mig, i alla fall inte dom närmaste 10 åren! ;) Hur går det för dig i skolan då? :)

2009-05-26 @ 17:28:33
URL: http://sannabacklund.blogg.se/
Postat av: faster

God kväll!



Såg att dom har 30 % på allt med Thomas Sabo på Branders IKEA. Du kanske måste dit och kolla?



Läser din blogg, så jag håller mig uppdaterad. Hoppas du mår bättre i allergin och att plugget flyter fint!



Hälsa!



Kram faster :)

2009-05-26 @ 21:50:01
Postat av: sanna

Ja, men eller hur! :)

Oj, va härligt det måste kännas, får väl säga grattis då eller nått, hehe.

Jag började jobba i måndags, så nu är det full rulle ett tag framöver! :)

Vad har du för planer för sommaren då? blir de ut och resa, eller jobba? :)

2009-05-27 @ 09:59:37
URL: http://sannabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0