Lördag 9 Maj

Publicerat: 2009-05-09 Kl: 18:20:27 | I kategori: Allmänt
P fick bara sova 1 ½ timma efter sitt nattpass imorse.. För sen hade han träning.. Han är ju tränare i A-laget han spelar i så det är mycket att stå i nu.. :) Här kan ni kolla in laget. lagsidan.se/ljustorp .. Fattar inte hur han hinner med allt! :) Skola, träna laget och samtidigt spela själv, jobba och ja.. allt möjligt! :)

Här kommer lite bilder från idag iallafall!

     
Jag tog en promenad i Ljustorp medan P hade träning..


  
Sen åkte vi och firade Morfar.. och jag fick med mig ett par skor som mormor hade då hon var ung! :)

.. Efter kalaset följde Maximilian med till P's föräldrar. Vi tog med oss hunden och busade i lekparken.. sen åkte vi hem till min familj och där snickrade Maximilian och tvättade sin cykel! :)
   

..Sen stannade vi på Ica och handlade lite när vi åkte hem, och sen stannade vi och åt middag ute idag. Finväder och uteservering på de flesta ställen nere på stan! Härligt! :)

Nu ska vi se ett avsnitt av sanningen ögonblick. Hur kan man ställa upp i något liknanade? Haha!

Sen väntas jobb för min del. Det blir kul eftersom det var 8 dagar sedan jag jobbade sist! :) Man saknar jobbet då man varit borta för länge.. :)

Imorgon blir det träning då jag slutar, sen hoppas jag på finväder så man kan sitta ute och skriva på rapporten! :) De var meningen att vi skulle vara ledig från rapporten ihelgen, men vi tänkte försöka skriva nån sida imorgon ändå.. :) Så den blir klar fort!

BILD PÅ NYA HÅRFÄRGEN! :)


Trevlig helg!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du passar jätte bra i den nya färgen!:) Snyggt!

2009-05-09 @ 19:17:09
Postat av: caroline

hehe:D Ja det vore dumt och ge upp när man har anmält sig till kursen, så det är bara att kämpa på & tänka på att det kommer vara värt det sedan när man är klar(: men det är så svårt bara :( har jättesvårt för matte;/ vad fin hårfärgen blev btw=D det var så sommarfräscht med det ljusa på din röda hårfärg:) hoppas det går bra och jobba i helgen!! Kram:)

2009-05-09 @ 23:59:13
URL: http://caroolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0