Kinamat!

Publicerat: 2009-05-11 Kl: 17:20:31 | I kategori: Allmänt
Är nu hemma från skolan och vi gjorde det lätt för oss eftersom P skulle på träning 30 minuter efter att vi kommit hem. Stannade på vägen hem och köpte två lådor kina mat. Vi båda tog kyckling, bambuskott och championer! Mums! De snålar inte direkt med maten iallafall. Känns som att en matlåda innehåller tre portioner! Det blir en perfekt lunch imorgon då vi ska vara i skolan hela dagen! :)



Nu ska jag också åka och träna. Jag och Magdalena ska cykla ner till Ego! Är även sugen på en promenad! Om jag nu klarar det i det här pollenvädret. Återstår att se!

Just det, ringde till VC 08.01 idag,lämnade kontaktuppgifter och de ringer upp mig halv nio. Distriksköterskan påstod att akuttiderna var slut redan kvart över åtta. (de öppnar åtta). Så de fanns inte så mycket att göra.... Det fanns heller ingen telefontid jag kunde få. De är så fruktansvärt dåligt.  Imorgon, då ska det bli ordning! Då ska jag ha hjälp. Dr Nilsson skulle ringa mig då!! Hoppas han är vettig människa! Som jag nyst idag, jag stööör ju hela föreläsningarna föfasen! De håller inte..

Nä.. Ego var det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0