För ett år sedan var jag i GREKLAND!

Publicerat: 2009-05-29 Kl: 20:29:18 | I kategori: Resor
Idag kom jag och tänka på att det har gått precis ett år sedan jag var utomlands med tjejerna! STUDENTRESAN i Zakynthos! :) Vilka härliga minnen vi har därifrån tjejer!

Idag har jag varit och tokshoppat skulle man kunna kalla det. Visar er senare mina köp! :) Nu har vi precis kommit hem från grillning hos P föräldrar och P har nyss åkt tillbaka till Timrå och ska fiska med Emil. Själv ska jag se Talang och Magdalena skulle titta förbi lite senare. Mys!

Imorgon är det dags för klassfest! Det blir kuuuul! :) Är tokpeppad!

Den här fina presenten kom P hem med två timmar innan jag åkte till Zakynthos (för precis ett år sedan). Bakelse och 200 euro! Underbara prins jag har! :')


Vart en båttur under resan till denna underbart fina strand


Vi fyra tjejer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0