Efva Attling

Publicerat: 2009-05-11 Kl: 22:01:02 | I kategori: Allmänt

Kikade in hos Anna och fin syn på att Efva Attling har öppnat en webshop! Finns massvis med fina smycken som jag skulle vilja ha därifrån.

Tänkte visa vilka smycken jag använder dagligen som kommer från Attling:

image1
                
image1
Dessa två smycken fick jag av min älskling i studentpresent! :)
Hänget använder jag med lång kedja, supersnyggt! :)

image1
Stilrena och snygga örhängen som jag fick av Pappa med familj i studenpresent! :)


Den här snygga ringen pryder min högra hand. Denna har jag fått av Farmor och farfar. (bilden är tagen från google).


Älskar dessa enkla och stilrena smycken. Passar så bra till allt! :)

Hemsidan till shoppen hittar ni här!

Kommentarer
Postat av: caroline

det är fina smycken, men dyyrt! :o :)

2009-05-12 @ 20:32:41
URL: http://caroolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0