01.12

Publicerat: 2009-05-09 Kl: 01:12:22 | I kategori: Allmänt
Pös iväg i tredje perioden i Sverige matchen ner till Magdalena och Petter och umgicks med dem ett tag! Sverige vann tyvärr, men det var mysigt att umgås ändå! :)

Nu är klockan snart kvart över 1 och nu ska jag inte dra på det här mer.. Jag behöver sova men hatar att sova själv. Ligger och lyssnar efter en massa ljud och föreställer mig massa äckliga ansikten (som knappt finns i verkligheten). Nä, nu ska jag krypa ner och kolla i våning och villa som vi fick med sundsvall tidning imorse.  Så jag kanske drar på sömnen till klockan två iallafall om jag ligger och läser lite innan. Sen är det bara några timmar kvar till P kommer hem.. Brukar ligga på helspänd och höra direkt då han låser upp ytterdörren för att verkligen höra så det är han. Är det bara jag som är såhär mörkrädd? ..Jag måste lära mig hantera det här på ett bra sätt inför sommaren då P kommer ha olika arbetspass. Förra sommaren då P hade många nattpass lärde jag mig hantera det jätte bra, det är nog bara en vanesak. Att arbeta nätter är helt annat, utan det är det där att vara hemma själv nattid som är jobbigt.

Nä, våning och villa var det,
och ringa P och säga puss och godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0