Tillbaka på Östermalm igen!

Publicerat: 2009-03-08 Kl: 20:42:32 | I kategori: Allmänt

Min helg har bestått av följande: Sconesfika med några tjejer från klassen, bio, träning, jobb och nu umgås jag med världens underbaraste ikväll! :) Bion i fredags, Män som hatar kvinnor var verkligen SUPER BRA!! :)  Rekommenderar den! Tack så mycket älskling för bion! :) Igår, Lördag tog vi en liten sovmorgon till 10, gjorde god lördagsfrukost och vid 12 åkt jag mot jobbet. Stannade först på Birsta city och kollade efter ett par ergonomiska sandaler som jag kände att jag behövde. Hittade ett par på hälsokostbutiken Life och det var verkligen jätte sköna!! Så idag då jag slutade jobba mitt 24h pass så stannade jag på Birsta och köpte ett par till Pontus också för de var verkligen jätte sköna och jag tyckte han var värd en liten present! :) Han vart glad och tyckte dem var sköna han med! :) Perfekt, nu har vi båda ett par sköna skor som är bra för fötterna då vi jobbar! :)

Idag har vi också hunnit med att storhandlat och så. Och jag kom hem till ett nystädat och fräscht hem också! Nästan så att jag längtar tills jag ska få gå och lägga mig i vår nybäddade säng! ;)

I veckan blir det skola, träning och jobb! :)

Här kommer helgens köp:

 

Spelet vi köpt verkar jätte kul!
Veckans värsta, heter det! Så nu får ni komma och spela det allihopa! ;)

Nu måste jag kolla till pajen i ugnen som vi ska ha med till lunch imorgon. Fick ett recept på en annan paj idag av Pontus mamma! :) Kul att testa olika! :) Ser jätte god ut! :) Den innehåller kyckling, paprika, lök och champinjoner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0