DAG 3 PÅ KTC

Publicerat: 2009-03-04 Kl: 15:43:36 | I kategori: Allmänt

Idag har vi bara haft en halvdag i skolan. Innan skolan skjusade Pontus ner mig till stan där jag mötte upp några från klassen och åt lunch på barista! :) Jag fick avvika lite tidigare eftersom min grupp hade sug och syrgas övningar på sjukhuset. Pontus hämtade upp mig strax innan vi började och de var väldigt lärorikt! :) De är viktigt att man kan det eftersom vi ska ha bland annat praktiskt prov på det.

Nu blir det middag innan jag ska promenera ner till Ego, där blir det Cirkelfys i 45 minuter och sen kanske något annat i gymmet! Därefter ska jag bort till Magda och umgås lite! :)

Här kommer bilder från idag.

Från lunchen:
(Alla är dock inte med på bilderna för jag knäppte lite innan alla var samlade! :) Här är Magdalena och Josefin! :)

  

Från KTC:
(Johanna, Pontus, Issa och jag)

     

Nu tar vår grupp helg!
Ledig både torsdag och fredag! Skönt! :)


Nu måste jag skynda mig... hejsvejs! :)

Kommentarer
Postat av: spanar in här då och då!

Kul att du lägger in lite bilder då och då!:) Tycker bloggen är jätte kul att läsa och jag förstår inte hur du hinner med dig.. Du är duktig som hinner både gå i skolan, jobba mycket extra och ha en fritid!Lycka till med studierna och allt!

2009-03-04 @ 16:01:32
Postat av: Issa

Hehe, jadu man kan ju börja fundera. Men men... Jadu det blir mycket festligheter denna månad:) Hör av dig om du ska träna imorgon på dan. Tänkte göra det jag innan jag börjar jobba. Så hör av dig om du är intresserad! kramkram!

2009-03-05 @ 15:15:56
URL: http://isabelleaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0