Red colour

Publicerat: 2009-03-21 Kl: 01:10:29 | I kategori: Allmänt
Hei igen!
Idag har jag jobbat kväll och sen slutade jag i lagom tid för att komma hem med bilen till min bejb som började jobba strax innan nio ikväll! :) Har bara varit hemma och tagit det lungt ikväll. Marie (en tjej från klassen) kom en stund och hälsade på. Jätte kul! :) Vi såg på lets dance och umgicks. Nu har hon precis åkt hem och jag snart gå och försöka sova. Det är inte roligt att sova själv!!! Det är svårt att slappna av då man är själv på natten... Jag längtar tills klockan slår tio över sju imorgonbitti. Då är jag i säkert förvar. Då är mitt hjärta hemma igen! :)

Bjuder på några bilder på frisyren! Känns skönt att fått bort alla slitna hårtoppar och gjort en färgförändring! :) Började blev lite less på den mörkbruna hårfärgen.. Roligt med lite förändringar nu när det börjar närma sig våren och sommaren! :)

      

Godnatt på er! :)
Kommentarer
Postat av: caroline gustafsson.

vad fint det blev :)

2009-03-21 @ 11:20:16
URL: http://[email protected]
Postat av: lillasyster (linnéa)

jätte fint:)

2009-03-21 @ 16:45:49
Postat av: Johanna

Det blev ju jätte bra, skit snyggt!

2009-03-21 @ 18:48:20
URL: http://jopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0