Scones på g!

Publicerat: 2009-03-06 Kl: 14:46:53 | I kategori: Allmänt
Har precis kommit hem! Från Ego, från SF och från Ica kvantum.
På Ego, där joggade jag samt promenerade på bandet med Magdalena i 45 minuter, därefter blev det lite styrketräning! :) Sen blev det SF, där hämtade jag och pontus ut biljetter, Pontus bjuder (som vanligt) på bio ikväll! :) Mysigt!! Ska se  Män som hatar kvinnor! Den är säkert jätte bra, har hört många som tycker det.

Nu ska jag hoppa in i duschen, göra mig klar och åka på sconesfika! :)
P hämtar upp mig lagomt till bion sen! :) Min lilla älskling, jag är så glad att jag har han! :)

Hejsvejs!
Trevlig helg på er allihopa!
Själv ska jag jobba 24h imorgon, åka på birsta, träna och umgås! :)

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0