Helgen v. 12

Publicerat: 2009-03-23 Kl: 13:34:59 | I kategori: Allmänt
Ihelgen har både jag och Pontus nästan bara jobbat. I fredags fick jag som sagt främmande av Marie efter att jag hade slutat jobbat och på lördagmorgon kom P hem vid sju på morgonen, han hade jobbat natt. Vi båda klev upp tio, Pontus åkte och kollade på fotboll och jag gjorde mig klar för att åka och jobba. Sen när Pontus kommit hem från fotbollen åkte jag direkt till jobbet och jobbade ett dygn. Gick av passet igår eftermiddag och då hämtade Pontus mig på sin rast. När han hämtat mig på jobbet åkte vi upp till Nacksta igen, där släppte jag av honom på jobbet och efter det åkte jag hem och pysslade lite, och efter det åkte ut till birsta och därefter Söråker. Jädrans åkande fram och tillbaka då man bara har en bil och då ena jobbar i Nacksta och ena i Timrå. :P I Söråker hälsade jag på farmor, farfar och mormor och morfar. Firade farfar i förskott eftersom jag har fullt på Onsdag då han fyller år! :) Igårkväll blev det en myskväll framför tv:n efter att jag hade hämtat Pontus på jobbet. Idag klev vi upp vid åtta för att åka till skolan en snabbis och sen skulle Pontus iväg och träffa sin handledare på praktiken. Vi är lediga från skolan idag! :) Så det känns skönt! Jag stannade på Birsta för att gå och kolla i lite affärer med Sarah medan P åkte till sin praktikplats! När Pontus hade träffat handledaren och planerat  upplägget av praktiktiden samt varit på gymmet så kom han också till Birsta. Han bjöd på en god lunch på en av de tre restaurangerna på nedre plan! :) Vi kollade lite i affärerna och sen åkte vi hem. Just nu ligger vi båda i soffan trötta efter helgen. Idag blir det lugna puckar! Ikväll blir det träning för min del också.. Funderar på att antingen gå på spinning eller gymma. Får se vad det blir! :)

Dagens shopping

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0