:)

Publicerat: 2009-03-29 Kl: 10:53:14 | I kategori: Allmänt
Igår blev det ett till födelsedagsfirande av Isabelle! Ett stort ett. Vi och hennes släkt kan man säga! Det var trevligt! :) Blev bjuden på mycket gott. Middag+fika! :) Tack än en gång vännen!

På kvällskvisten tog vi ett stopp hos våra föräldrar innan jag skulle iväg och jobba natt. Nu har jag nyss kommit hem från jobbet. Pontus hämtade mig imorse, och sen åkte han och Emil till Hassela för att åka skoter och fiska! :)

Vet ni vad? Imorse skrev jag min lönespec. 9 timmar från heltid denna månad. Jag är lite imponerad över mig själv som hunnit med att jobbat över 130 timmar denna månad och gått i skola på heltid. Jag känner mig duktig! Jag förstår inte riktigt hur jag hunnit med mig. Men allt går med vilja. Så länge allt är roligt funkar allt. Med en positiv inställning kommer man långt, då klarar man de mesta! :)

Nää, nu blir det en lång dusch innan jag tänkte göra lunch.
Imorgon startar praktiken också.. Kul!

 

Den här ljuslyktan fick Isabelle av mig och Pontus! :)
Hon kan både ha den ute på altan och inne!
Kommentarer
Postat av: Carro

Du är verkligen duktig som hinner med allt , bra inställning du har :) Sålänge man tycker det är roligt å man kämpar på så går allt ..

Vad fin ljuslyktan var, bra present ! :)

2009-03-29 @ 11:34:23
URL: http://carrod.blogg.se/
Postat av: Carro

Det är helt underbart att få vara hemma och styra över sin egen tid .. Börjar dagvården imorgon så vi får se hur det blir .. Har som svårt att sitta still på ett och samma ställe men det händer lite roligt där till veckan , vi ska ju på Vårdhotellet och käka sen ska vi ut och fika någon dag :) Härligt att få mer tid hemma och inte behöva ansöka om permis ;)

Ta hand om dig och hoppas ni får roliga praktik-veckor :)

2009-03-29 @ 19:52:14
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0