Börjar veckan med en träningsfri dag!

Publicerat: 2009-03-09 Kl: 22:41:14 | I kategori: Allmänt
Idag har vi haft en lång skoldag! Vi började dagen med att köra fast imorse då vi skull backa ut bilen från parkeringsplatsen. Mådd och skit! Som tur var så kom vi låss efter 50 minuter med skottning och diverse saker. Väl på skolan, försenad och allt inväntade vi kommande rast för att inte störa undervisningen. Finns inget värre än att komma försent!!!!! Hann iallafall vara med på halva föreläsningen på förmiddagen som handlade om Demens. Åt paj till lunch(Den vart supergod!) och inväntade nästa föreläsning som handlade om Ven och kapillärprovtagning! Bra med repetion men lärde mig lite nya saker också så det var bra! :)

Efter att vi hade slutat vid 16 var vi bjuden på middag hos Pontus familj. Jätte god mat! :) Pontus brors flickvän från Hamburg är här på besök hos sina vänner, så hon kom också på middagen! :) Det var kul att träffa henne! :) Vi såg även Timrå-HV71 matchen där! Vilken spänning!! Timrå vann till slut.. med 5-4! :) Får hålla tummarna för resterande matcher! :)

Nu blir det sängen! Vi har bara skola på eftermiddagen imorgon, en föreläsning, Möte med döden och sen praktikinformation! :) Så lägger jag mig nu, är jag ordentligt utvilad om jag vaknar vid tio imorgon! :) Skönt!
Kommentarer
Postat av: Carro

Såklart de vinner resterande matcher ;D

2009-03-10 @ 09:19:37
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0