Bellas födelsedag, praktiskt prov och fredagen!

Publicerat: 2009-03-27 Kl: 14:00:29 | I kategori: Allmänt
Jag börjar med att skriva lite om gårdagen!
Först och främst: Min käääära vän Isabelle fyllde 20 år igår!! :)
Efter att jag slutat jobba igår åkte jag hem en stund innan det var dags för det praktiska provet på KTC. Pontus och jag hämtade upp Magda, Jossan och Magnus också innan provet. Väl där, fick vi varsin del att redovisa. Vad tror ni jag fick? VENPROVTAGNING! Gick galant och var noga med att berätta allt jag gjorde och allt man ska göra för att inte missa nån detalj. Fick också ta blodtryck och puls för att visa att jag behärskade det. P fick injektioner att redovisa! Vi båda klarade provet och så snart alla var klara (Alla klarade provet) skjusade Pontus ner oss till Ego. Där fick det blir en promenad på bandet och lite styrke i gymmet. När vi hade tränat klart visade det sig att jag hade glömt hemnycklarna hemma och Pontus och Magnus hade åkt till Birsta och storhandlat mat. Följde då med Magdalena hem och inväntade att klockan skulle slå halv fem. Då skulle jag möta upp mina tjejer på stan för att planera in den stora dagen (som är idag då Issa ska firas). Satt oss på Charm och planerade ín allt en sista gång!. Så.. Idag.. är vi lediga och ikväll ska Isabelle firas! Det ska bli jätte kul. Vi tjejer kommer få ett gott skratt och vi kommer ha jätte kul!! :) Kommer bli en kanonrolig kväll!

Min G.A.M.A plattång har gått sönder. Farfar har kollat på den men fick inget liv i den. Sladden är hel, det verkar vara keramikplattorna som är trasig på nått vis. Ingen anning, den värms iallafall inte upp. Stannade på Birsta innan jobbet i Onsdags och köpte en ny. Så nu kommer jag kunna fixa en lockig look ikväll.

Ha en bra fredag!
Berättar om vad vi gjorde med Bella imorgon! :) Det är en hemlis än så länge!

Bilder på min kära barndomsvän Isabelle!! :)
Roligt att se alla kort!! Vad mååånga minnen vi har! :)

Hittade ett dagiskort på oss! Här är Issa, Jag och Joel :)

                  

Har hur mycket kort som helst.. Men de här får räcka tror jag! :D
Kommentarer
Postat av: Issa

Gullig du är hjärtat! Och vad mycket kort!:P Syns snart!

2009-03-27 @ 16:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0