Maxpuls i fokus!

Publicerat: 2009-03-24 Kl: 23:02:30 | I kategori: Allmänt
Idag har jag och Pontus varit förlovade i 7 månader! :) Tiden går så fort.. :) Jag älskar dig så mycket hjärtat!! :) Är så glad att jag har sån fin sambo som dig!! :)

Ikväll har jag varit på mitt värsta spinningpass jag någonsin varit på, 14 intervaller rakt igenom passet! Jag var helt slut efter. Jag tänkte tillbaka gång på gång och ångrade att jag sprang på bandet i 15 minuter och gick på Core före. Har aldrig i hela mitt liv varit så slut i kroppen tror jag. Nästan så att jag inte visste hur jag skulle ta mig hem uppför fridhemsgatan. Hade Pontus varit hemma, hade jag ringt honom efter skjus, men eftersom han hade fotbollsträning så fick det bli en promis hem. Vilket ändå var skönt! :) Tog ungefär 15 minuter att gå hem och det brukar ta 8 minuter i vanliga fall. Ja ni förstår hur trött jag var! Det är ju skönt efter, och det är ju huvudsaken! ;) Så, är ni sugen på att köra slut på er själv, gå då på Tobias puls- kondition spinningpass (Tisdagar 19.10) på Ego! Jag lovar att man når rött på pulsmätaren..

Ikväll har jag suttit och gjort en liten sammanfattning om alla delar som kommer att komma på det praktiska provet. Imorgon är vi ledig från skolan, men jag ska jobba ett 24h pass imorgon! :) Ska bli kul känner jag! :) Går på passet kl 12 så imorgon blir det en träningsfri dag! :) Kan nog behövas eftersom jag lär ha träningsvärk imorgon.. Hoppas jag! :) Efter att jag slutat jobbet på Torsdag ska jag bara hem och hämta upp Pontus och Magdalena för att sen åka och göra det praktiska provet. Bara det kvar den här veckan. Nästa vecka sätter praktiken igång! :)

Jag missade Tonårsliv som gick på SVT igår så jag såg det nu ikväll via webben. Jag var tvungen att kolla på det eftersom jag följer och har följt en av tjejernas blogg i ca ett halvår! Här är bloggen som jag följt. En otroligt duktig tjej! :)

Nu ska jag pysa till sovrummet. Är supertrött..
Men först måste jag skriva något som kommer från mitt hjärta:  JAG TÄNKER PÅ DIG SANNA OCH HOPPAS ATT ALLT ÄR ÖVER SNART... :) Du är en riktig kämpe!!! Många kämpekramar till dig!!!

Godnatt på er allihopa!! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för tipset om stuvade makaronerna..nu kan jag ju bara inte misslyckas, så många kommenarer med tips som jag fick på inlägget :D



Håret blev superfint! Tycker det är så fräsht med lite rött, men det är svårt att hålla rött utan att det blir sådär dassigt och urtvättat, men snyggt - helt klart! :)



Ha det fint! :)

2009-03-26 @ 08:59:39
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0