Midsommar 2009!

Publicerat: 2009-06-19 Kl: 22:34:48 | I kategori: Allmänt
I en veckas tid har det rycktas om att det skulle vara regn på midsommarafton. Vilket jag inte har känt av idag! Jag är speciellt glad för Lenas skull och alla som varit i behov av finvädret! ..även för min egen skull! ;)

Jag har själv jobbat årets midsommarafton!
Jag jobbar hela midsommarhelgen! Slutade nu på kvällskvisten och mötte då min käraste i dörren som var startklar för att ta bilen till jobbet. Vi möts i dörren nu för tiden. Vi lämnar över bilen till varandra. Imorgonbitti då han jobbat klart ett nattpass är det han som lämnar över bilen till mig. Jobbar långdag imorgon igen! :) Likaså söndag!

Även fast att jag har jobbat hela midsommarafton har jag ändå haft en kanonbra dag! Trevligt sällskap, snälla barn och trevlig personal! Vi har ätit hur mycket gott som helst och (onyttigt också)! Vi gjorde i ordning en ordentlig midsommarlunch: potatis, sill, ägg, olika rörer, sallad mm. Till middagen blev det fläskfilegratäng och potatisgratäng och såklart efterätt: sockerkaka, grädde och svenska jordgubbar! Mumma! Ibland ska det vara lyxigt! ;)

Ikväll var det meningen att jag skulle promenera bort till Magdalena och Petter men eftersom jag är så förbaskat trött, så kände jag för att bara vara hemma ikväll. Men efter all mat jag ätit, så tog jag 1 ½ timmes promenad som jag nyss kommit hem ifrån. Nu tänkte jag pysa ner under en filt i soffan. Därefter sängen!

Jobb imorgon.
8-21!

TREVLIG MIDSOMMAR PÅ ER! :)
Kommentarer
Postat av: Roxanna - kamp efter cancern

Glad midsommar du med gumman

2009-06-20 @ 03:37:19
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0