Nytt i skoskåpet!

Publicerat: 2009-06-15 Kl: 00:03:02 | I kategori: Allmänt


Nya klackisar! 

    
(Köpt på Nilson)


Nya sandaler och ballerina

   
(Köpt på Skopunkten)

Helgen är förbi och jag har jobbat hela helgen. Bara varit hemma och vänt i stort sätt. Har sovit och sen har jag åkt tillbaka till jobbet på morgonen igen.

Nu väntar sängen på mig! Har bestämt mig för att träna 7.00 imorgonbitti innan bilen ska lämnas in för byte av framruta pga stenskott. Lånebil ska hämtas ut 8.10. Ska uträtta några ärenden efter det. Därefter skall jag köra till Hälsingland. Min käraste ska hämtas efter en helg i stugan, men innan vi åker hem därifrån ska vi grilla och äta grillmat. Sen blir det raka vägen till sundsvall för att lämna av mig och P åker vidare till ljustorp där han har träning på kvällskvisten.

Imorgon har jag det jag gör. Börjar veckan med att vara ledig i en dag. Sen resten av veckan blir det jobb. Hela veckan ut! Typiskt att jag bokade in glasbyte på min lediga dag då jag hade velat sova ut.

Sånt är livet. Men då sover jag inte bort förmiddagen iallafall.  ;)
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0