Midsommarhelgen är redan över!

Publicerat: 2009-06-22 Kl: 12:10:16 | I kategori: Allmänt
Helgen har gått otroligt fort, hela midsommarhelgen är redan över!
Nu är jag ledig i två dagar. Idag ska det tvättas och städas lite smått. P åkte till stugan imorse för att måla det sista på fönstren som han hållit på med i 2 veckor! Sen jobbar han natt direkt efter sin träning. Så idag kommer jag inte se röken av honom! Själv tänkte jag träna och bara ta det lungt idag. Återhämta mig. Imorgon efter att P sovit ut efter jobbpasset ska vi åka på Birsta. Sen ska vi åka på kalas, Henke (mammas sambo) fyllde år igår och då jobbade jag så vi ska fira honom imorgon istället! :) Mer vet jag inte än! Sen är det jobb som gäller onsdag, torsdag och fredag! Ledig till helgen!! :)

Nu ska jag ta och slänga in en maskin vit tvätt.
Hej på er!

Bilder på Henke och Maximilian från då vi var på Norra berget för några veckor sedan!





Efter att vi hade varit på Norra Berget blev det stan, där fick Maximilian ett par NIKE fotbollshandskar av Pontus! Han var överlycklig då vi kom hem och han fick testa dem.



Kommentarer
Postat av: Caroline

åh vad kul för dig som får åka till thailand till jul:D härligt:) det är du värd efter allt slit i skolan:) det ska bli jätteskönt och få komma iväg på en veckas semester i bulgarien bara lapa sol, bada och festa gärnet:) längtar som bara den! sedan är jag ledig hela gatufesten:) så har 2 veckor semester i sommar:) hoppas allt är TOPPEN annars, take care. Kramar :)

2009-06-23 @ 00:15:46
URL: http://caroolinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Lina

tackar tackar :)

2009-06-23 @ 15:33:38
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0