Redan ett år sedan...

Publicerat: 2009-06-10 Kl: 00:34:20 | I kategori: Allmänt
Eftersom det är snart är dags för student 2009, så tänkte jag lägga in några bilder från min studenttid. STUDENT 2008!







Vagant , tävlar om vilket program som får gå ut på trappan först!


Hotellfrukost på mösspåtagnings morgonen!




Glada tjejer!!!




Mösspåtagningskvällen hos Johanna och Glenn!


Utgång!




Petra törstig och sanna laddad! ;)


God och glad Kexchoklad!!! :D


Johanna!! :)


Petra rädd om väskan på Arlanda. På väg till Zakynthos!


Issa trött... ;)


Zakynthos veckan innan studenten.


Isabelle och Petra innan vagant!


Johanna laddar inför tävlingarna! ;)


Emma redo!


En del av klassen!




Emma!


Viktoria, Isabelle, Petra, Jag och Sanna! :)


Jag! :)




Jag och min käraste P! :)


Min barndomsvän Issa och jag! :)


För vi har tagit studenten.. för vi har tagit studenten..


SANNA!


Fika i församlingshemmet :)


Sminkad på Make up Store på morgonen!


Stupendie för bästa studieresultat på Omvårdnadsprogrammet! :)


Blommor i mängder!


Några av presenterna jag fick. Bland annat tre favoriter från Elfa Attling och armbandet jag fick av mormor och morfar!! :)



Sanna innan utgång!


Issa och Emma!


Jag och pusstokiga vicky! :)


Och nu var studentkvällen över...
Kommentarer
Postat av: Caroline

åhh fina bilder:) tänk att var ett år sedan...tiden går för fort .. och om 2 år du SSK också! :) :D:D måste vara skönt med sommarlov nu va? blir det jobba hela sommaren lr? kram :)

2009-06-10 @ 18:22:08
URL: http://caroolinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Petra

haha å vilket härligt inlägg! Höll på att garva ihjäl mig vid "petra törstig" bilden! :D Haha!

2009-06-10 @ 22:35:06
URL: http://peidjo.blogg.se/
Postat av: issa

vilka minnen, känns som att det var igår. :) KRAM!:)

2009-06-11 @ 14:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0