Kylig GF

Publicerat: 2009-07-04 Kl: 16:43:08 | I kategori: Allmänt
    
 

Idag har jag & P varit nere på stan tillsammans med Henke och Maximilian. Mamma kom in efter jobbet också! :) Vi höll till i Tivoliområdet i ja, kanske 1 ½ timma. Maximilian åkte några karuseller och sen spenderade vi pengar i de olika spelstånden. Vi blev desutom bjuden på god mat! :) Sen passade jag på att plocka på mig några produkter från Make up Store eftersom jag hade ett presentkort där som snart skulle gå ut. Roligt med lite nytt i sminkväskan!

Nu har vi precis kommit hem.
Var kylit som fasiken ute.
Brrr!

Ikväll får vi se vad vi ska göra. Vädret är ingen hitt. Kallt så in i bomben. Vi båda jobbar imorgonbitti också. Vi får väll se vad det blir! :)
Kommentarer
Postat av: tilda

hoppas du haft en bra dag :)

2009-07-05 @ 18:32:49
URL: http://ttille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0