Fyndtjejer!

Publicerat: 2009-07-28 Kl: 21:15:52 | I kategori: Allmänt
Har gjort några loppisfynd & tänkte visa er här i bloggen. Tyvärr så ligger de flesta grejerna i bilen som P har på jobbet inatt. Får visa imorgon! :)

Efter jobbet idag blev jag och Pontus bjuden på middag & sen åkte vi och kollade på fotboll. Stannade och köpte en mjukglass på vägen hem & myste i solen. Sen släppte P av mig hemma för han skulle åka och jobba natt. Själv tänkte jag ta en promis i det härliga vädret nu! :)

Ett av mina loppisfynd för 29 kr! :)
Kommentarer
Postat av: Lina =)

Oh.. vilken lantig och söt stol du hittat!! =) Ibland kan man göra riktigt roliga fynd! =)

2009-07-28 @ 22:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0