vart inte som planerat..

Publicerat: 2009-01-08 Kl: 16:17:04 | I kategori: Allmänt

jag är tacksam för kommentarerna jag fick i gårdagens inlägg. jag hoppas tiden går fort för jag vill bli klar nuuu! :)

idag blev det inte som planerat, tog sovmorgon till tio, åt frukost, kastade in tvätten i maskinen, åkte ner till stan, pontus klippte sig på perssons frisörer, jag strosade omkring och försökte göra något fynd vilket jag faktiskt gjorde. en pälsmössa! efter att pontus hade klippt sig (vart jätte bra!) så åt vi middag på charm, kycklingsallad för mig och tacotallrik för P! :) Jätte mumsigt! nu ska vi sätta igång med plugget innan P har träning, han ska både träna styrke och fotboll ikväll så han måste åka redan vid sju och då ska jag också iväg och träna, så det gäller att vi sätter fart nu..

heisvejs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack.. Men jag är inte nöjd, ska fortsätta att knopa, men det tar sin lilla tid... :S "hög tid" ja.. Haha..tänkte inte på det.. ;P Kram

2009-01-08 @ 16:37:33
URL: http://jopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0