Nyårsafton!

Publicerat: 2009-01-02 Kl: 18:52:18 | I kategori: Allmänt
nytt år, nya möjligheter! :) känner på mig att det här året kommer bli ett bra år! :)

..som ni läste i förra inlägget blev det lite kaos för våran del på nyårsafton eftersom Pontus fick följa med en patient och sitta vak på sjukhuset precis då det hade skiftbyte. tur som han hade blev han avlöst klockan nio. och innan det umgicks jag med min vän Petra eftersom hon visste att pontus blev tvungen att jobba över och hon skulle skjusa oss både dit och hem från festen. vi var först här hemma hon och jag, hon fick sin födelsedagspresent som jag hade köpt till henne och sen umgicks vi bara! :) hon är bara så snäll denna underbara människa! efter en stund skjusade hon bort mig till rättspsyk där jag hämtade våran bil, och körde hem den hit igen. och sen åkte vi och hämtade upp pontus på sjukhuset, han fick byta om i bilen och sen drog vi vidare till husfesten i fagervik. hade jätte trevligt! :) de var roligt att träffa alla, igen! :) vi alla skålade in det nya året, nöjda och glada. tyckte dock att de var dåligt med fyverkerier i fagervik? eller så missade jag helt enkelt de! jag vet iallafall att jag var ute på tolvslaget! ;) så illa var det inte!! petra hämtade oss klockan tre på natten, då var vi nöjda och belåtna! och vi båda skulle jobba dagen efter igen.

idag när jag hade slutat vid 12, kom P och hämtade mig, var en snabbis på bibblan och lånade massa böcker till rapporten vi ska skriva och sen åkte vi och köpte täckbyxor till P eftersom han behöver ett par till då han åker skoter. ett par riktigt varma och rejäla! sen blev det raka vägen hem.. P har sovit hela eftermiddagen, eftersom han jobbat vaken natt, och sov bara tre timmar innan han hämtade mig på jobbet. jag har också bara tagit det lungt! de är skönt ibland!

nu håller vi på med maten.
ikväll ska äta en god fredags middag!
det blir det bulgur, kycklingfile, halvnyttig sås och en god sallad till!

bjuder på lite bilder!
         

lägger in resten av bilderna på facebook nån dag framöver! :)
Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja de där såg ju skoj ut :)

2009-01-02 @ 22:06:56
Postat av: Petra

haha åh vad du är go! :) Tack för dom fina orden vännen :)

2009-01-04 @ 11:17:21
URL: http://peidjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0