Nordic

Publicerat: 2009-01-11 Kl: 19:41:04 | I kategori: Allmänt

idag har jag varit på nordic (där det var metso cup) både i jobbsyfte och privat. pontus var med i cupen, och tänkte inte säga så mycket mer om det egentligen. rött kort säger kanske allt? ibland kan det bli sådär, att man gör saker långt innan man tänker på vad man gör. sånt händer. visst, helt fel men det går inte att ändra på nu. jag personligen är ganska van att min kära pojkvän får kort, oftast gult då förstås, (och rött två gånger under fyra års tid!) så det är inget som förvånar mig och han vet mycket väl vad jag tycker om det (otroligt osportsliga uppträdandet). slutade att de kom tvåa i cupen iallafall, så ingen inomhusliga för deras del. och nu hoppas jag att han lärt sig.. hoppas, hoppas, hoppas jag och HAN också säger han! bra det då.

när vi åkte hem, stannade vi och köpte med oss kinamat hem. simon satt och frästpratade om det på läktaren så då fick det bli det! :)

nu säger pontus att han ska åka och träna i 1½ timma i timrå. räcker det inte lixom med tre matcher idag för honom?

imorgon åker vi till stugan på förmiddagen. vi ska hämta maximilian på dagis innan. han ska få åka bob bakom skotern. det kommer han tycka om!

sen blir det plugg resten av morgondagen!


Kommentarer
Postat av: issa

Hej vännen!:D Har ju inga pengar på mobilen och har bytt till ett annant kort telia max 25, så jag får pengar på mobilen till nästa vecka:( Går inte ens att ladda på en hundring på kontantkortet jag har nu med halebop. föröskte igår! Ja, men omtentan var ju väntad! Hoppas på att det går bättre denna gång! Ikväll kan duu ju bara gissa dig till vad jag kommer att göra! Plugga! Själv då? Kramen!!

2009-01-13 @ 16:38:57
URL: http://isabelleaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0