mänskligt!

Publicerat: 2009-01-28 Kl: 16:33:48 | I kategori: Allmänt
imorse vaknade jag av att telefonen ringde. det var petra, hon undrade vart jag var(?) klockan var klart i elva och hon stog nere på stan och väntade på mig. vi skulle träffas idag, vilket jag helt hade glömt bort. trodde det var imorgon men efter 18 minuter var jag inne i ingallerian jag också, endast 3 minuter sen. har aldrig varit med om liknande, jag brukar snarare vara väldigt tidig! men inte idag, då var jag hjärntrött eller nått.

jag och petra strosade omkring mellan alla affärer, satt oss och åt lunch på charm och sen innan jag åkte hem var jag ner på budo & fitness på sjögatan åt min käraste! :) Tack för en trevlig dag min vän!! när jag kom hem hade P gjort jätte god mat, fläsfilé, bulgur, en jätte god sås och sallad! Mums!

nu ska jag snart bege mig till birsta med mamma. ska spana på födelsedagspresenter!! :) väntar bara på att pontus ska komma och hämta mig innan han ska åka på träning, han har åkt iväg en sväng för att hjälpa en klasskompis att flytta! :) han dyker nog upp vilken minut som helst! :)

ikväll ska vi också åka och hälsa på våra familjer efter att P varit på spinningen :)
Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Vad roligt att höra av dig! Ja nu är jag hemma i Timrå igen, känns så skönt:) Allt bra med dig? Kram

2009-01-28 @ 21:19:00
URL: http://idamaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0