en lugn fredagkväll!

Publicerat: 2009-01-16 Kl: 17:47:09 | I kategori: Allmänt
idag har vi haft opponering mellan 8.30-14.45 och opponeringen kändes bra!! när vi slutade åkte jag och pontus på badhuset. där simmade vi 40 längder och sen blev det allmänt bad. var svinhungrig då vi var klar så vi gjorde det lätt för oss, stannade på blå kiosken och köpte med oss mat hem. muuumsigt med kinamat!

nu ska jag bege mig bort till affären, har nämnligen fått ett paket som jag ska hämta ut! ikväll ska vi ta det lungt och se let´s dance! ska bli uuuunderbart med en hemmakväll tillsammans! :)

imorgon jobbar jag heldag! :)

hejdå på er!
trevlig helg!
Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon söta Emelie!

Filmen var jättebra! Efter Master Mind var den helt klart den bästa Wallander!:)

Ha en underbar lördag du och Pontus!

KRAM!

2009-01-17 @ 06:55:36
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0