är det sant?

Publicerat: 2009-01-14 Kl: 16:45:24 | I kategori: Allmänt
Precis som jag beskrev i förra inlägget så gick det inte allt för bra igår på redovisningen. trodde vi! idag fick man hämta granskningen och betyget på den skriftliga och muntliga delen. konstigt nog det gick riktigt bra för oss. fick ett bra betyg och vi båda blev väldigt förvånad eftersom vi inte alls kände att de gick bra (iallafall jag var missnöjd över min muntliga del). ena läraren sa innan den muntliga redovisningen var att det var några som skulle få komplettera på uppgiften. det kändes som att vi skulle få göra det, men tydligen så behövde vi inte det eftersom vi dessutom fick bra betyg! läraren hade skrivit på arbetet att det var riktigt bra skrivet och att arbetet var tillfredställande, hade också skrivit att det var ett bra framförande på seminariumet, väldigt tydligt tal och det syndes att vi är pålästa. Oj tänkte vi! och blev superglad!

efter att vi hade hämtat arbetet åkte vi ut till birsta för att köpa födelsedagspresent åt pontus farmor som fyller år idag. vi ska dit lite senare då P tränat klart. när vi åkte från birsta åkte vi till timrå och åt en väldigt god middag, nämnligen var sin sallad på kebab house. (nu vet jag att vicky blir avensjuk! ;) ) De var riktigt mumsigt!!

nu har P åkt och tränat och jag är hemma hos familjen! :)
sen blir det kalas! :)

idag känner vi bara glääädje!! :D
vi som trodde att de gick skit igår!
Kommentarer
Postat av: Viktoria

ååh vad fuskigt!! :D Var himla längesen jag åt där nu!

2009-01-14 @ 18:19:31
URL: http://viktoriias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0