långendag!

Publicerat: 2009-02-04 Kl: 21:15:32 | I kategori: Allmänt
..snart 20 år sedan jag föddes! tänk att jag har levt i tjugo år? känns bra att jag tagit itu med saker och ting, och att jag kommit någon vart här i livet. framsteg då och då, och förstås baksteg då och då. man lär sig hela tiden nya saker! livet är till för att testas och det har resulterat till att jag har gjort massvis med saker! jag är nöjd med mitt snart 20 åriga liv helt enkelt! ;)

idag har det bakats här hemma, efter att jag kommit hem från skolan!
P stod för shoppingen av alla ingredienser till alla bakverk och tårtan och jag har stått för själva bakningen! Bra deal tycker jag! ;) dessutom slapp jag disken! ;) Vilken underbaring jag har till sambo! egna initativ och allt! ;) själv har gjort tre tårtbottnar, dumlekakor och några jag uppfunnit själv!

nu har P precis kommit hem från ett pulsspinning pass och vi ska sätta oss och se semestersvenskarna som varit på tv tidigare ikväll! hur bra som helst, om ni frågar mig. restokig som jag är!

ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja det var jättetråkigt det här med bilen, kunde tyvärr inte låna nån bil på verkstan heller, men jag kanske ska få låna en på jobbet. Jag hoppas det!



Föressten! Grattis på födelsedagen :) Kram!

2009-02-05 @ 06:58:18
URL: http://c1cc1.blogg.se/
Postat av: Mamma

GRATTIS GRATTIS gumman! (Läs 5 Februari) Hoppas du får en fin och innehållsrik dag. Ja, de var ett tag sen du kom till världen med dunder och brak. Vår lilla överraskning! Är verkligen stolt över dig och din enormt viljestarka vilja...Och tror även att många av dina nära och kära känner till din otroligt ambisiösa sida. Tusen grattiskramar från din STOLTA Mamma!

2009-02-05 @ 07:01:03
Postat av: bella!

Grattis gumman!:D 20 år, helt otroligt vad tiden går, tänk dig att vi har följt varandra sedan vi var barn!!:D Tiden går så fruktansvärt fort! Hoppas du får en underbar dag vännen!! KRAMIS

2009-02-05 @ 08:20:51
URL: http://isabelleaberg.blogg.se/
Postat av: Petra

GRATTIS GRATTIS GRATTIS IGEN VÄNNEN! :D Nu måste ju jag också hålla tal som alla andra, så nu kör jag ;) Jag är ju en ganska ny vän, men jag hoppas att vi kommer känna varandra i massor av år till och vara med om mycket tillsammans. Du, är en underbar kompis :) Bamsekram!

2009-02-05 @ 12:18:08
URL: http://peidjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0