YES!

Publicerat: 2009-02-14 Kl: 12:05:18 | I kategori: Allmänt
oj oj! vilken kanonkväll det vart igår!
tjejerna knackade på dörren vid halv fem. då på med ytterkläderna+gummistövlarna och ögonbindel. in i bilen. och där började kvällen.. satt även en tredjeperson i bilen, som jag inte fick prata med. jag åkte bil väldigt länge. kändes som att jag var ute i skogen någonstans. hoppade ur bilen, gick en stig. och där fick jag gång på gång svalka av mig! ;) blev ännu mer bilåkning, lika långfärd. klev ur bilen, av med ögonbindeln och då visade det sig att vi var utanför olearys! MAT! Mmums! därefter på med ögonbindeln igen, och bilfärd. Johanna hade fått i mig att jag skulle bada isvak, vilket jag trodde starkt på. men var glad att hon ljög för mig! ;) var bombis på att vi var påväg upp mot sjön. och när vi kliver in i en "lägenhet" som jag trodde var omkläningsrum/värmestuga (trots alla trappor jag gått) så fick jag ta på mig en såkallad våtdräkt, haha eller nja, en boratdräkt! (dock med kläder på under). haha! och där stog jag och visade upp mig, för tjejerna trodde jag!!! sen tog de av mig ögonbindeln och då mina läsare, då fick jag en chock. det var nämnligen fest! pontus (min käre sambo), glenn och emil inväntade oss. och vips, vart det feeeest hemma hos johanna och glenn! kvällen avslutades nere på stan. var dock inget bra drag igår (kanske berodde på att de var mitt i månaden)? men vilket fall som helst, en riktigt lyckad kväll! och vilka underbara vänner jag har! blev bjuden på allt, och inte nog med det.. jag fick även en jätte fin present! ett thomas saboo berlock, min månadssten. tusen tusen tack igen allihopa! underbara vänner! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det var en riktigt kul kväll.. Får tacka återigen för skjutsen och sällskapet vid lunchen idag :)Kramar

2009-02-14 @ 17:23:32
URL: http://jopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0