min 20 årsdag!

Publicerat: 2009-02-06 Kl: 00:21:46 | I kategori: Allmänt

idag är det alltså min födelsedag, (datumet har precis hunnits ändrats till 6 februari.) min 20 års dag har alltså varit, den slutade för 21 minuter sedan! den började firas redan imorse då pontus bjöd på frukost på sängen med massvis med gott+ jag må hon leva.. och presenter, och fina blommor som såg nästintill ut att vara en brudbukett! vilken underbaring till sambo! :)

fick gäster redan vid tolv och sen har dagen bara forsatt, med mycket främmande av släkt och vänner! har varit en riktig toppen dag! och tusen tack för alla presenter jag fått! verkligen jätte fina och välbehövliga presenter!! :)

har fått hela 40 gratulationer på facebook! och en gratulation på radion! tusen tack för alla gratulationer!!! :)

gjorde två pyjamastårtor! mumsiga vart dom! :)

                 &
fick mycket pengar så det blev en rejäl slant till resekassan! perfekt! sen fick jag också en smink kurs på make up store! också perfekt!! :)

 fick även mycket godis! tur att jag kan dela med mig!! ;)

tusen tack åter igen för alla fina presenter från släkt och vänner! :)


bjuder på bilder från mitt sista vän-besök eftersom jag inte vet om de övriga gästerna vill vara med på internet! :)
 


TAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!!! :)
ihelgen får jag också lite mer främmande! :) blir mycket gott i magen de här dagarna.. ;)

Kommentarer
Postat av: Issa

2009-02-06 @ 08:07:46
URL: http://isabelleaberg.blogg.se/
Postat av: Issa

Du verkade ha en super dag!:D Kramis!

2009-02-06 @ 08:09:07
URL: http://isabelleaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0