i klass med "blondinbella"

Publicerat: 2009-02-15 Kl: 22:19:35 | I kategori: Allmänt

ikväll tar vi det lungt. sitter just nu framför tv:n och ser fotboll.
eftersom vi inte har canal+ så har pontus köpt hem matchen ikväll.
inter-milan! jag är dock inte så insatt i matchen. jag sitter och kollar på gamla tentafrågor, vilket resulterar i att jag börjar få tentapanikångest! IMORGON BLIR DET PLUGG vill jag lova!

FÖRESTEN,
HAR FÅTT HÖRT ATT JAG HAR NYA LÄSARE! VÄLKOMMEN HIT! snart är jag i klass med blondinbella! ;) Nu vill jag ju också ha mer kommentarer under inläggen! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni hade det bra på kalaset idag! =D Kram, Kram

2009-02-15 @ 22:37:08
URL: http://jopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0