Typiskt!

Publicerat: 2009-02-21 Kl: 01:17:13 | I kategori: Allmänt
typiskt! jag gav mig in på något jag egentligen inte kan... jag skulle byta färg på rubrikerna i bloggen och göra så att det bara visas några få månader i arkivet (pga av att de är sån lång lista just nu). men då lyckades jag på något vis få bort all info om mig, samt bilden på mig och pontus som fanns lite längre ner i bloggen...

lyckades bara med en sak, byta färgen.
de andra gick det åt skogen med. och jag förlorade också saker jag inte ville förlora!
när man väl ska försöka, då händer sånt här. så typiskt!

de dummaste av allt var att jag sparade ändringen utan att änns kolla igenom hela bloggen!
hm..

bjuder på den fina bilden som försvann...
Kommentarer
Postat av: sanna

Hej! :)

Jodå, det går bra, har inte riktigt hunnit känna riktigt hur de är eftersom ja bara gått några veckor, men än så länge känns de bra! =)

Japp, en tenta har vi hunnit med!



Hur går det för dig själv då? =)

2009-02-22 @ 16:25:24
URL: http://sallee.devote.se
Postat av: Johanna

Tack så mycket själv! =D Ses imorn... Kram, kram

2009-02-22 @ 18:12:57
URL: http://jopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0