TENTAN SKRIVEN!

Publicerat: 2009-02-18 Kl: 22:55:22 | I kategori: Allmänt
tentan är nu skriven och det känns väldigt skönt att ha den gjord! jag hoppas att den gick vägen! :) efter att jag hade suttit och skrivit tentan i två timmar åkte jag hem och vilade lite innan jag mötte upp två tjejkompisar från klassen för en lunch på waynes! gick lite på stan och hittade massa fint! dock köpte jag inget eftersom jag inte hann prova.. kort därefter åkte jag och pontus ut till birsta. var först på silvan och köpte lite småsaker och sen blev det IKEA. där köpte vi ljus! så nu har vi laddat upp ordentligt med ljus! för 250 kr får man mycket ljus! vilket är peeerfekt för oss som använder ljus dagligen, långa som korta, smala som breda. :D efter att vi hade varit på IKEA åkte vi ut till timrå. Blev bjuden på middag hos pontus föräldrar och sen svängde vi förbi mina föräldrar! :) pontus åkte strax därefter på träning och då åkte jag ut till söråker en snabbis och hälsade på! :)

nu har vi kommit hem och har precis packat upp ikea kassarna och tänt ljus överallt!
mysigt! nu ska vi se semestersvenskarna via tv4.se och sen sova! :)

imorgon har vi långdag!
Dokumentation! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0