Presentensdag! :)

Publicerat: 2009-02-08 Kl: 23:25:24 | I kategori: Allmänt
idag har jag haft två besök.
först kom min pappa med familj. tuvali (min lillasyster) var sjuk i torsdags så nu var hon äntligen pigg och kry! fick pengar till resekassan och flera trisslotter, vilket var perfekt. precis som alltid! ;) tusen tack!! vann på två av lotterna! :D

lite senare kom isabelle och emil, med sång och hela köret! ;) fick superfina presenter av dem också. tusen, tusen tack åter igen!! fick lotter även av dem, och jag vann på en av lotterna! :D

detta fick jag av min allra närmaste vän och barndomskompis isabelle och hennes sambo emil! ;)

 

Har precis tagit en lååång dusch och så nu luktar jag mango! ;) hihi

TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER!
Kommentarer
Postat av: Anna

Mango var det första buttern jag fick, många år sedan, och är fortfarande en favvis :)

2009-02-09 @ 11:05:27
URL: http://annasara.net
Postat av: Issa

Det var så lite vännen:)

2009-02-09 @ 12:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0