helgen går för fort..

Publicerat: 2009-02-22 Kl: 22:21:05 | I kategori: Allmänt
redan söndag... helgen går för fort...
i fredagskväll jobbade jag och sen blev det mys framför tv:n med tända ljus överallt i vardagsrummet och en massa gott på bordet. i lördags (igår) tog vi det lungt och hade tvättstuga innan vi åkte till Glenn och Johanna där vi var bjuden på parkväll! Jätte trevligt var det! :) idag, söndag så har vi bara tagit det lungt. tog en ordentlig sovmorgon och sen tog vi tag i tvätten igen, stykning och så. På eftermiddagen gjorde Pontus i ordning god mat innan han hade träning, jag passade då på att åka med ut till timrå och hälsa på min familj! :) När pontus hade tränat klart åkte vi på Ica Maxi och storhandlade! :)

Nu har vi nyss kommit hem och fått allt på sin plats i kylskåpet och i alla skåp!
Nu ska jag ta en lång dusch medan Pontus håller på att göra i ordning lunch till imorgon då vi har låång skoldag!

Just det..
Imorgon börjar vi ny kurs! De är mycket praktiskt på sjukhuset (KTC) så det ser jag fram emot! Även fast jag redan kan det mesta sedan gymnasiet så är det bra med repetion! De blir kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0