det här med teorier..

Publicerat: 2009-02-03 Kl: 23:37:19 | I kategori: Allmänt
idag har det varit en städnings-tvättis+tränings dag!
och imorgon blir det en pluggisdag! ska träffa några från klassen i bibblan och diskutera psykologi. gruvar mig, känns bara så jobbigt att läsa om massa gubbar och deras teorier som uppkom för 100 år sedan. vi lever i nuet, bättre att sikta framåt tycker jag! men men.. sen när vi inte har något mer att diskutera så blir det att åka hem och baka till födelsedagen! någon som har några roliga recept, något man inte gör så ofta? något ovanligt men ändå ganska lätt?

nu fick jag en idée!
..men vill ha fler tips!!
gärna hemsidor med roliga recept! :)
 
(http://linneasskafferi.blogg.se/)
Kommentarer
Postat av: Issa

Hehe, nu blir det mycket klipp, men ska försöka har kvar mitt medvetande och skriva också:P Får se om jag kan följa med på fredag, har ont i halsen och är snorig! inge kul! Hoppas du har en bra dag! Krammmmm:D

2009-02-04 @ 13:28:46
Postat av: Caroline

..ja det tycker jag att du ska fråga!:) do it. du kommer nog bli en fin sköterska iaf:) hoppas det går bra med studierna..:) kram!

2009-02-04 @ 14:24:30
URL: http://caroolinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Issa

Ja vi får hålla tummarna! Pöss:D

2009-02-04 @ 20:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0