DAG 2 PÅ KTC

Publicerat: 2009-02-27 Kl: 18:35:54 | I kategori: Allmänt
Idag har vi haft en lång dag på KTC! En väldigt givande dag med roliga övningar! :) På lunchrasten gick vi en promis och sen åkte vi och köpte frukt. När vi hade slutat för dagen åkte vi hem, jag packade träningsväskan och gick ner och tränade på Ego i 1½ timma. Har dunder-dunder träningsvärk i hela kroppen från igår då jag var på body pump, så tog det ganska lungt idag! :) Men ändå skönt att träna! :) Sen promenerade jag hem, och då kom jag hem precis till middagen! Pontus hade gjort Köttfärsbiffar! Super god middag och den satt fint efter träningen! :)

Nu sitter jag här i soffan och vet inte hur jag ska komma upp från soffan. Vilka problem...
De är ändå rätt skönt med träningsvärk! ;)

Ikväll blir det lungt eftersom båda jobbar imorgon! :)
Vi ska se film och bara mysa ikväll! :)

Här kommer bilder från KTC idag
   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0