Nästa vecka bär det av till Thai...

Publicerat: 2009-12-15 Kl: 15:36:16 | I kategori: Allmänt
Som rubriken lyder... Nästa vecka åker vi och vi lääääääääängtar såååå!! :) Jag börjar få lite resfeber, Inför Packningen.. Är rädd att jag ska glömma något viktigt! :)

Igår blev det en hel shoppingdag! Vi var både i Härnösand, Sundsvall och Birsta. På kvällskvisten tog jag en sväng till Söråker och hälsade på medan P var på möte. Efter mötet blev det jobb för P, för mig blev det hemmaspa och hemmamys. Så förbaskat skönt. Vet inte när det hände senast... :)

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Har uträttat så många ärenden som bara gått. Har även hunnit med att springa lite på stan, köpte kläder jag tänkte ha på julafton. Jag köper alltid nytt inför julafton, när jag var mindre fick jag alltid paket under sängen på julaftonsmorgonen med fina julkläder i! :)

Jag har varit klar med alla julklappar sedan ja-a... Länge.. Men jag kunde inte hålla mig från att köpa fler julklappar idag. Man hittar hela tiden något som man tycker är sött och fint som man vill ge bort! :)

Nu ska jag ringa forex och be dem lägga undan 115,468.58 Bath till nästa vecka. Sen ska jag och P på Birsta! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, vågar ni verkligen ha med er lösa pengar på resan ? Hoppas ni får en trevlig resa :-)

2009-12-21 @ 19:22:06
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0