Imponerande

Publicerat: 2009-12-23 Kl: 18:16:19 | I kategori: Allmänt
Har haft lillebror här från morgon till mitt på dagen idag. Han är bara för go!! Han är så fruktansvärt lättsam och det är jag glad för. Jag har kunnat fixat och trixat samtidigt som att han varit här idag. Det märks verkligen att han är ensam "litet" barn i familjen, han hittar på saker och ting självständigt och kan leka själv. P kom hem mitt på lunchen och då tog vi en sväng på stan tillsammans, alla tre! :)

Nu har jag precis tvättat sista tvätten. Jag måste nog köra maskinen efter att vi lagt oss ikväll också, vill inte ha ett endaste klädplagg i tvättkorgen! Vill ha det rent och fint när jag kommer hem. Det är så förbaskat skönt att komma hem till ett välstädat hem då man varit borta!

Har även packat det sista i ryggsäckarna. Jag blir förvånad över mig själv. Jag trodde aldrig att jag skulle klara det alla säger till mig, "ta inte med dig så mycket". Men det klarar jag. Två klänningar och underkläder för en vecka är nedpackat i klädväg.. Just det, en bikini också. Jag är imponerad. Jag kommer anlita tvättning under resans gång för att inte behöva gå i skitiga kläder! ;) Förmodligen kommer jag hitta hur mycket som helst i klädväg där nere också.. Så skitig behöver jag nog inte gå! :)

Nu ska jag dra snabeldraken några varv och sedan ta reda på de nytvättade kläderna! Ikväll kommer Issa och Emil. Vi ska spela bingolotto. Det är ju uppesittarkväll!! Detta är ett måste. Det är en tradition som jag och P skaffat oss! P dyker in när han slutar klockan nio så innan det sitter jag på två lotter! Hoppas på vinst!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0