HEEELG!!

Publicerat: 2009-12-12 Kl: 13:09:30 | I kategori: Allmänt
Igår fyllde min vän Petra 20 år! Vi hade såklart väldigt roligt och hon fick roliga uppdrag! Efter uppdragen blev det välkomstdrink och midddag hemma hos Isabelle och Emil där tjälknöl och potatisgratäng stod på menyn. Otroligt gott. Till efterrätt blev det vitchokladmouse, Muums! Vi avslutade kvällen med att spela ett spel som jag och P hade med oss, lika par leka bäst. Roligt att se vad man kan om varandra! ;) Tack för en jätte trevlig kväll allihopa!!! :)

Nu sitter jag och inväntar att klockan ska bli två. Börjar jobba då. P jobbar idag men han skulle ta sen lunch vid halv två för att kunna skjusa mig till jobbet i Timrå! Det kallar jag snällt! :)

Vilket fall.. Vi börjar komma i ordning och det känns så himla skönt! Nu är det bara börja packa igen.... snart! :) Om två veckor åker vi till thailand i 21 dagar! :D Vi lääängtar efter att få komma bort och koppla av lite! :) Det är vi värd efter denna höst! :)

Trevlig helg på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0