P i rampljuset

Publicerat: 2009-12-17 Kl: 22:55:04 | I kategori: Allmänt
I samma veva som P klev upp idag så kom ett brev in genom brevinkastet. Första meningen i brevet löd: "Pontus Melander.. Grattis, du är nominerad pristagare vid Medelpads idrottsgala".

Galan är den 10 Februari och på schemat står det är först fördrink sen underhållning och tre rättersmiddag, prisutdelning, stretching- eftersnack i baren och schlager på dansgolvet till kvällens slut. P får ta med sig en person och jag är den lycklige! :) Vet att det är fler från laget som tänkte köpa biljetter nu, Kul! :) Spännande och verkligen jätte roligt att han är en av de nominerade som gått vidare till galan! :) Jag är mest nyfiken på motiveringen/arna och vem/vilka som skrivit den/dem.

Kolla in här vettja! http://www.medelpadsidrottsgala.se/.

Jag är en stolt flickvän!
Jag hoppas han vinner sin kategori! Det skulle vara så himla roligt! :) Det är han värd!





Just det.. tänkte skriva några rader om shoppingen idag.. var idag och handlade små kläder igen. Denna gång handlade P från herrlaget som ska gratulera Johan på träningen ikväll. Jag trodde jag skulle få vara smakråd, men icke. P shoppade hejvilt själv. Jag försökte ta fram alla möjliga kläder, men det var inget som dög. Ni ser kanske på bilden här nere att det inte vart så tokigt ändå! ;P Det vart till slut tre olika klädset, två "leksaker" och ett gratulationskort. Kortet låter när man öppnar det. En skrikande gråtande bäbis som inte vill sova. I övrigt var det jätte sött! ;)

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0