220 volt

Publicerat: 2009-12-17 Kl: 18:47:59 | I kategori: Allmänt
Igår var vi över till Magdalena och Petter en snabbis mitt på dagen. På denna korta stund hann jag få i mig 220 volt. De gjorde så fruktansvärt jävla ont att jag trodde jag skulle dö. Magdalena och Petter håller på renovera köket i sin lägenhet och dem har tagit bort vägguttags "kåpan" för att komma åt när de målar osv.. så när jag står och pratar med magda och lutar mig mot väggen så lutar jag armen mot uttaget och får världens stöt. Hade inte en tanke på att detta kunde hända. Fy fasiken, stöten gick genom hela kroppen x2 och jag fick sjuka stickningar i armen efteråt. Jag trodde hjärtat skulle sluta slå på mig. Fick en liten brännskada på armbågen men jag klarade mig lindrigt måste jag säga. Jag är glad över att jag lever, jag vet inte hur farligt det är att få en sån stöt, men det gjorde jävligt ont i hela kroppen! Jag har tidigare fått flera stötar av häststängslet då jag hade hästar, men jag upplevde den här som mycket värre...... jag vet inte.. men gaaaah vilken känsla!

Nu förstår jag P som höll på fiffla med proppskåpet här och sa att han fick en ordentlig stöt. Den måste varit 4 gånger värre än den här stöten. Nä.. El är inte vår grej. Även fast P verkar tro det! ;)

JAG KOMMER ALDRIG I HELA MITT LIV GÖRA OM DETTA!



Idag då.. När P vaknade vid tolv strosade vi på stan. Åt en god lunch och handlat smått. Visar er ikväll. Har även varit i skolan på praktikinfo och växlat pengar på forex. En härlig men kall dag har det varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0