Stugdag!

Publicerat: 2009-08-20 Kl: 18:03:44 | I kategori: Allmänt
Hemma från Hälsingland igen! :)
Lastade på all ställningsmaterial tidigt imorse, köpte färg & åkte iväg till stugan tio imorse.
P byggde ställningen på ett ögonblick, sen blev det skrapa & måla sista väggen på gäststugan. Jag passade på att  sola & läsa sundsvalls tidning, hjälpte till mellan åt & sen fick jag sköta köttet då vi grillade. Ovanligt att jag får röra köttet då vi grillar, men idag fick jag det eftersom P hade fullt upp med att fixa gäststugan. Varför skall alltid killarna ha hand om grillen?! :P Jaja, Hela stugan & de andra småstugorna bredvid är verkligen superfin nu! Toppskick skulle jag vilja säga! Så otroligt fint! :)

   
 


Nu bär det av till tvättstugan! Hej och hå! Har inte tvättat på hela sommaren då jag haft turen att jobba jämt då vi haft bokad tid & P har fixat det istället! :) Men nu är det dags för mig också att tvätta lite. En halv tvättkorg är inget att gråta över! :)

Dags att sätta igång en maskin nudå!
Kommentarer
Postat av: Mamma

Men va fint de är där i stugan :)

2009-08-21 @ 11:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0