För ett år sedan..

Publicerat: 2009-08-24 Kl: 21:37:37 | I kategori: Allmänt
Förlovad i ett år idag!!
En dag med fina presenter, fina ord, rosor som luktar gott, god mat samt en underbar kväll tillsammans! :)

För ett år sedan..var vi på Makriaglios!
Hade en hemlighetsfull resa framför oss tillsammans med kära vänner som gjorde vår resa minnesvärd & som inte visste något om förlovningen i förväg, ingen visste något! Det var tidningen som avslöjade på morgonen efter att vi förlovat oss vid midnatt. Morgonen efter vår natt tillsammans fick våra vänner Isabelle och Emil syn på att vi hade ringar på fingrarna vid poolen! :) Pirrande känsla alltihopa! Det ringdes och det skickades sms till våra mobiltelefoner hela dygnet. Om jag inte minns fel så fick jag 26 grattis sms på min mobil. Det var en magisk dag. En underbar dag!!

Min kärlek till dig är obeskrivlig hjärtat!
Jag älskar dig så oendligt mycket!





Bilder från Makriaglios Sunwing Resort:












Underbara minnen! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0