Drakbåtsfestivalen dagtid

Publicerat: 2009-08-08 Kl: 17:28:27 | I kategori: Allmänt
Har jobbat från igår eftermiddag till idag. Åkte på förmiddagen in till Drakbåtsfestivalen & kollade på lite båtar+ fikade. Vilket kanon väder de vart. Efter att jag slutat jobba igen kom P på lunchen till Timrå och hämtade mig. Tack hjärtat! Vi stannade på Drakbåtsfestivalen under hans lunch. Där mötte vi upp mamma, henke & maximilian. Vi blev bjuden på god mat i tältet av Henke. Efter att P åkt iväg igen till jobbet passade jag på att stanna kvar och kolla på tävlingarna med mamma & Maximilian. Först kollade vi på Henke som paddlade & sen när Henke paddlat klart kollade vi på Rättspsykriatiska kliniken där vi kände några som paddlade! Vet inte riktigt hur det gick för dem eftersom jag åkte hem. Men får säkert höra senare hur de gick! :) En härlig dag har det iallafall varit!! :)

Ikväll är både jag och P ledig. P slutar nio. Vi har tänkt att bara ta det lungt ikväll. Ska bli jätte skönt! :) Kanske tar oss en cykeltur ner till stan senare och njuter av sommarvädret! :)

Nu ska jag rensa pärmar här hemma tänkte jag.
Roligare saker finns det att göra. Men detta är ett måste eftersom alla pärmar börjar bli full här i skåpet. Vill ha ordníng och reda!!! :)

Hej på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0