Härligt väder!

Publicerat: 2009-04-26 Kl: 23:53:37 | I kategori: Allmänt

Helgen har varit kanon! De har varit fint väder, jag har jobbat och på kvällarna har jag och P umgåts med vänner.

Idag har..
jag kollat på Pontus fotbollsmatch i 90 minuter
jag hoppat in på jobbet i 3h
jag och P har varit på kalas och firat mina två kusiner
vi hälsat på min mormor och morfar
vi skurat vardagsrum+kök
Tränat+ gått en promenad på 45 minuter
vi varit hos Johanna och Glenn och umgåts
..stannade därefter på affären och handlade grilltillbehör ifall vädret håller i sig även imorgon!
Till sist..har jag planerat och skrivit några stödord till redovisningen imorgon

Nu ska vi krypa ner! Börjar inte förän 13.00 imorgon men  vi ska åka och lämna in bilen lite tidigare, måste fixa ett stenskott vi fått längst ner på framrutan. Medan tar vi nog en promis vid ryds glas om det är lika fint väder som det varit i helgen! Stenskott är så jäkla störande och en jäkligt onödig utgift. Nu när vi ändå håller på med ytligheten på bilen så ska vi boka tid för rekonisering för att behålla bilen i fint skick efter snösäsongen. Bilutgifter är inge kul. Men ett måste ibland. Tyvärr!

Godnatt på er! :)

Bjuder på bilder från Sista April 2008!




Kommentarer
Postat av: Issa

haha, tänk att det snart var ett år sedan, helt sjukt vad tiden går fort!:)

2009-04-27 @ 08:49:25
Postat av: Emelie

Ja, verkligen:D

2009-04-27 @ 16:49:36
Postat av: natalie

javisst! :) nja, vi ska dit o prata lite mer om det iaf.. hu är allt me dej då? kramar

2009-04-29 @ 08:20:04
URL: http://nataliemelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0