Torsdag 23/4

Publicerat: 2009-04-23 Kl: 22:07:54 | I kategori: Allmänt

Igårkväll/inatt hade jag praktik. Gick jätte bra och det var roligt att åka runt i kommunen på de akuta fallen. Fick ge flera injektioner igårkväll.. känns som att injektionsdelen sitter bra nu (subcutant och intramuskulärt). Har fått gett mycket injektioner på praktiken och det är ju jätte lärorikt för mig! :) Fick se mycket annat igår också.. Vilket var väldigt intressant! :)

Idag då..
Vaknade vid tio
Kastade in en tvätt i maskinen
Tog en promis till Ego
Gymmade med Magdalena och Peder från klassen
Jag och Magda tog därefter en promenad längs ån
Promenerade hem till Magdalena
Gjorde i ordning mat hemma hos henne och pös iväg till stan igen
Köpte en glass och satte oss i solen och njöt av vårvädret.
När klockan slagit halv sju mötte vi upp Peder och Josefin på stan
Gick på Gif matchen med flera till från klassen
P hämtade upp mig då hans träning var slut
Åkte på affären
Nu inväntar vi torktumlaren och ska sen sova!
Har haft en kanon bra dag idag!! :)
Imorgon går vi halvdag! Sista praktikdagen! :) 

Just det.. Ska ta fram presenterna (4 godisaskar) till praktikplatserna och till våra handledare för att tacka av ordentligt eftersom vi haft en lärorik och trevlig praktiktid. Lite choklad är aldrig fel! :)

Imorgon på kvällen blir det en grillkväll med ett gäng från klassen. Det blir kul. Hoppas på bra väder bara..

Kommentarer
Postat av: Magdalena

ja imorgon blir det mys!!! =D

2009-04-23 @ 22:33:06
URL: http://magdalenaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0